Dev Kurabiye: Kuzular

Her zaman hikayeli dev kurabiyenin sevdiğiniz insanın kalbine ulaşacak en güzel hediye olduğunu söylüyorum. Ama bu kurabiyeyi sadece sevgililerle, eşlerle sınırlamak güzel dostluklara ve kardeşlerimize haksızlık olur. Mesela ben ilk çalışmamı kardeşim için yapmıştım, o da çerçeveye koyup saklamış ve ortaya dev kurabiyelerin üstünün tamamen yapıştırılmaması ve çerçevelenmesi fikri çıkmıştı. Sanırım kardeşim uğurum oldu, çünkü şu ana kadar gelen yorum ve siparişlerden anlıyorum ki en sevilen ürünüm dev kurabiye.

Kasım ayında inanılmaz enerjik bir kız bana ulaştı. Süreç de çok hızlı ilerledi. Üstelik yaptırmak istediği şey beni tam kalbimden vurmuştu. Instagram'da tanıştığı ve kuzum diyerek çok sevdiği tasarımcı bir arkadaşına hediyeler hazırlıyordu. Aslında zaten kendisinin işi de hediye paketleri hazırlamak. Siz Bahar'a hediye hazırlatmak istediğiniz kişi hakkında bilgi veriyorsunuz, ardından o da onun için çıkıp mağaza mağaza gezip hediye hazırlıyor. Ne kadar orijinal değil mi?

Bahar, benim tasarımlarımı görünce çok mutlu olmuş ve hemen bana ulaşmış. Onun ve güzel arkadaşının anısına bir kurabiye hazırladık. Tabii ki üstünü tablo olacak şekilde gönderdik. Çok da güzel oldu. Karşınızdaki insanın enerjisi yaptığınız iş için o kadar önemli ki. Ben Bahar'ın işine de, enerjisine de bayıldım. Bir de netliğine. İlk mailde nasıl bir şey istediğini o kadar net yazdı ki üstüne bir cümle kurmamız bile gerekmedi :)

Şimdi sıra geldi kurabiyemizi size takdim etmeye:)

özel hediye tasarım hediye

Bahar, nasıl sürpriz kutular tasarlıyorsa Merve de yastık, bardak tasarımları yapıyor. İsmi de Ay Çok Şirin.
tasarım hediye arkadaşa hediye

Ölçüleri hep merak edildiği için fotoğrafını çekerken belirtmek istedim.

Bu arada, bu kadar bahsettim link vermeden olmaz. Lütfen Bahar'ın bloguna da göz atın, eminim sizin için seve seve harika kutular hazırlayacaktır: 1fikir1sihir

Siz de sizin için önemli olan sevdikleriniz için bu kurabiyelerden sipariş verebilir, sonrasında da üst kısmındaki şeker sanatını yıllarca saklayabilirsiniz.

Sevgiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar