Doğum Günü Pastası: Rengarenk Yaz Pastası

İşte yine çok geç kalan bir pasta daha, tüm renkleriyle harika bir yaz pastası.

butik pastacılık

Namı değer yazbitmesin, Dilek içindi pastam. Nisan ayındaki doğum gününü Caddebostan'da çimlerde yaza merhaba diyerek kutlamıştık.


butik pastacılık

Pastanın fırfırları muhteşem değil mi? Benim için tam bir yaz dondurması renginde.
Kedi ve kitap detayı ise bambaşka güzel.

butik pastacılık

Bu benim de sonunda bir pastamla fotoğrafım oldu pozu :) Çünkü ben genelde pasta teslim ederken çılgın bir görünümde oluyorum yorgunluktan, insanlıktan uzak bir prototip :)

Burada nisan mayıs doğum günlerini yazarken utanıyorum iyi ki doğdun yazmaya artık. Bu güzelim pastalarımı zamanında burada paylaşmayarak bloğuma çok büyük haksızlık etmişim.
Yazın tüm renklerine derin bir sevgiyle...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar