Şekerden Tablolar: Susam Sokağı

Herkese merhaba,

Son yazımda size Bahar tadında bir kızdan ve sürprizlerinden bahsetmiştim. (Okumayanlar için Tıkk Tıkk)
Şimdi onun benden ikinci siparişi olan bu güzel tabloyu sizinle paylaşacağım.

Hepinizin yakından tanıdığınız bir güzellik o: Susam Sokağı.
Çocukluğumun en güzel dakikaları onu izlerken geçmiş olmalı.

"Sev dünyayı/ Açılır her kapı/ İşteee Susam Sokağı!"

sesame street


Bahar da Susam Sokağı ile büyüyen bir kız olduğundan bu harika tabloyu kendisi için tasarlamamı istedi benden. Tam üç hafta uğraştım biliyor musunuz? Neredeyse pes edecektim. Gittim geldim gittim geldim ve sonunda bitti :) Bitince de gözlerim dolu dolu oldu mu! O dönem Bahar annesinin sağlık sorunları nedeni ile hastanedeydi. Eve çıkınca göndermemi istemişti. Bir ay da hazır halde elimde bekledi ve gerçekten çok çok zor ayrıldık!

sesame street

Daha önce çalıştığım Kurabiye Canavarı'nı hatırladınız mı? İşte buradaydı: Tıkk Tıkk

Bence bu çalışmalar bir sanat eseri! (Övünmeyi hiç sevmem :p) Ama ne yapabilirim! Gerçekten öyle...

Siz de susam sokağı tablosundan sipariş vermek isterseniz bana ulaşabilir ve ikna etmeye çalışabilirsiniz :) (Şaka şaka severek çalışırım.)

Sevgiler o zaman...

Yorumlar

  1. Övünülmeyecek gibi değil gerçekten! Elinize sağlık harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok mutlu oldum:) Çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Sarılasım geldi tabloya:)
    Pek güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu :)
      Çok teşekkür ederim...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar