Doğum Günü Pastası: Fufuokur'un Dev Kütüphanesi

Herkese merhaba,

Bir haftadır eski tasarımlarımı sizinle paylaşıyorum biraz da neden bu kadar geç kaldım üzüntüsüyle. Bu güzel pastam da onlardan biri.
Hatta itiraf ediyorum, kitapları hayatının en güzel yerine koyan insanlar için en en iyisi...

Kitap dediğimde aklınıza gelen isimlerden tatlı fufuokur içindi bu güzel pasta.
Pastanın tasarımı, aslında ismini bilmediğim bir yabancı tasarımcıya ait ve bu pasta neredeyse tüm en iyi tasarımlı pastalar listesinde ilk üçte. Benim için de aynen öyle!
Aslında tamamen aynı tasarımı kullanmadım çalışırken, onu kendimce değiştirdim. Fufu gibi sevimli bir kız oturdu üstüne, eline editörlüğünü yaptığı Pi'nin sayfalarını ve Azra Kohen'in o çok çok kıymetli Fi ve Çi'sini de yanına aldı. İşte tüm bu birleşme tam da hayal ettiğimdi! <3

fufuokur



Doğum günü hepimiz için mutluluk vericiydi. Hepsini fufu sayesinde tanıdığım Secda (Secduş), Tuğba ve tatlı Nordamızla kutladık doğum gününü. Taa mayıstaydı ve bu yazı tüm diğer yazılarım gibi epeyce geç kaldı pasta yazılarımı seven okur.

Ama geç kalması engel değil, bu pastayı bir kez daha çalıştım. Onu da zamanım olunca yayınlayacağım. Hatta bugün üçüncü kez çalışacak olmaktan çılgınca mutluyum.

kütüphane pastası

Kütüphanede diyor ki; "A library is a hospital for the mind"
İşte bu yüzden bu denli önemli, işte yine bu nedenle ah diyorum hayal ettiğim kütüphaneleri buralarda göremeyince...

İyi ki doğdun Fufucum, iyi ki seni tanıdık, iyi ki o güzel kitap yorumlarından esinlendik, harika yazarlara sürüklendik.
Uzun yıllar, sağlıkla, mutlulukla, kitaplarınla yaşa...
Bu güzel pastanı hiç ama hiç unutma :)

Yorumlar

  1. Nasıl bi ince işçilik, nasıl bi emektir o? ellerine sağlık. fufu'nun da geçmiş ve bi kaç ay sonraki yeni doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)
      Daha çok var mayısa yaa :) Benim daha yayınlanmamış mart-nisan pastalarım bile var, nasıl bir yayınlamama aşkıysa bildiğin bırakmışım bloğu...

      Sil
  2. Ama bu şahane olmuş, yarım pasta çok iyi fikir. Diğer yarısını nasıl değerlendirdiniz acaba? Çok büyük emek var, her halinden belli oluyor pastanın. Ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten yaptığım en zor pastalarda başı çekiyor kendisi. Hem inanılmaz bir emek ve teknik, hem de minik detaylar. İlham aldığım pastayı ilk kez gördüğümde bunu yapan deli olmalı demiştim, sonra kendim üç kez yaptım hem de daha düzgün bir işçilikle :)
      Sevgiler kocaman...

      Sil
  3. Canım Yeliz'im ellerine emeğine sağlık tüm hayatım boyunca gördüğüm ve yediğim en muhteşem pastaydı����☺️ Öyle ki parçalarını hala saklamaktayım (umarım içindeki gizli mesajı aldın����) seni çok seviyorum����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok seviyorum Fufu'm <3
      Mesajı çok net aldım, çalışmalara başlıyorum :)
      Sevgiler en kocamanından...

      Sil
  4. Harika çalışmalar, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :)
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar