Şekerden Tablolar: Sürprizli Sihirli Bahar Tadında

doğum günü hediyesi

Şimdi sizlere sürpriz dolu bir kızdan bahsedeceğim. Adı da sürpriz kadar güzel: Bahar.

Bahar, Instagram'da Birfikir1sihir hesabında sürpriz kutular tasarlıyor. Mesela kardeşinizin doğum günü, ona koca bir kutunun içinde hoşuna gideceği bir sürü hediye göndermek istiyorsunuz. Belki sizin araştırmaya yeterince vaktiniz yok ya da bunun bir dış göz tarafından yapılmasını istiyorsunuz -ki bu kısmı bence bir süreden sonra önemli... Mesela benim her sene erkek kardeşime aynı markanın gömleğini aldığımı fark etmem 3 yıl sürdü :)- ya da siz bir erkeksiniz, işte bence o zaman hiç kasmayın hemen Bahar'a ulaşıyorsunuz. Bahar sizin yerinize mağaza mağaza geziyor, avmleri ve türlü türlü hediye sitelerini turluyor ve sizin aylarca uğraşıp belki de yapamayacağınızı yapıyor. Hem de size sadece beş soru sorarak koca bir kutu hediyeyi hazırlıyor.

Ben nasıl şanslı bir insanım ki, Bahar'ın bana kocaman bir kutu hediyesi oldu. Hayatımda asla bu kadar hediyeyi bir arada görmemiştim. Nasıl şaşırıp mutlu olduğumu anlatamam. Çok özenli bir yazı olsun istedim ve şubattan beri becerip de paylaşamadım ne yazık ki... Onu da en kısa zamanda yazacağım inşallah.

İşte bu karşınızdaki Bahar'ı en iyi anlatan tablo. Turuncu saçları, Lokum kedisi, Sad Sam'i, Eeyore'u ve balonları ile tatlı Birfikir1sihir!
Bu tablo ile birlikte bir de Susam Sokağı tablosu siparişi olmuştu. Ona da bir sonraki yazımda değineceğim.
Siz de Bahar'a ulaşmak isterseniz Web Sayfası: Tıkk Tıkk Instagram hesabı: Tıkk Tıkk

Hayatınızda hep güzel sürprizler olması dileğiyle...

Yorumlar

  1. Çok güzel fikirler canım paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;
    Ben Sevda. Ben de blog yazıyorum. Blogum http://www.sevdaninsokagi.blogspot.com.tr/ Ayrıca bir kadın kariyer sitemiz de var. Ürünlerinizi tanıtmak isterseniz, sadece birkaç fotoğraf ve tanıtım yazınız ile birlikte tanıtımınızı yapabiliriz.
    Sevgilerimle
    http://pembekariyer.com/
    sevda@pembekariyer.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevda Hanım,
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar