Şekerden Tablolar: Bir Karavanım Olsa!

Uzun zamandır Şehriban adında bir kızı takip ediyorum Instagram'da. O kadar tatlı, sevimli ki... Gencecik yaşına rağmen olgunluğu da cabası.

Kardeşi için çok özel bir hediye planlamış bu sene, benim tablolarımdan çalışmamı istemiş. Duyunca o kadar mutlu oldum ki, vereceğim en özel hediye olacak dedi. Tek kötü yanı, o bu siparişi verirken ben tatildeydim ve bir aylık bir gecikme ile hediyesini verebilecekti. Buna rağmen tamam dedi ve çalıştık.

en güzel hediye

İşte kardeşinin hikayesi,


- lomography fotoğraf makinesi (geçen seneki doğum günü hediyesi de oymuş :))
- karavan aşkı (hatta tumblr hesabı da var)
- Beatles sevgisi, çıkarmadığı kulaklıkları
- Retro tarzı
- Bulutlar, kelebekler, gezginci ruh ve daha neler neler...

Çok eğlenceli bir tablo oldu... Yarattığı mutluluk da cabası. Ne mutlu sevdiği kalplere böyle güzel dokunan bir işe...

Şehriban'a aynı şehirde olduğumuz ve uzun süredir takipleştiğimiz için bir kahve içimi sohbetinde tablosunu vermek istemiştim, ben demeden o teklif etti ve tablo için buluştuk. 2-3 saatlik keyifli bir sohbetin ardından ben böyle güzel bir kızı tanımış olmanın mutluluğu ile yanından ayrıldım. Bir de ellerinden çıkan ve bana hediyesi ebru sanatından kitap ayracı ile...

Hayatınıza renk katanlar, sizin için araştırıp inceleyip en güzel hediyeyi bulanlar hiç eksik olmasın.
Sevgiyle...

Yorumlar

  1. Zevk aldığınız bir çalışma yapıp, bir de güzel arkadaşlıklar kurabiliyor olmanız sizi çok şanslı kılıyor bence;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, şansıma hep mutluluk duyacağım insanlar sipariş veriyor. Bu bir işi sürdürebilmek için çok önemli :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. çok creative olmuş bu çerçeveler bayıldım, blogunuz çok eğlenceli, paylaşımlar çok dikkat çekici,hoşuma gitti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif almanız ne güzel, çok mutlu oldum. Ben de sizin bloğunuzu inceleyeceğim derhal :)
      Sormayın, damarlarımdan yaratıcılık akıyor :)))

      Sil
    2. Çok sevinirim, ortak arkadaşımızda var sanırım özellikle her şeyden konuşmalı orda da hediye paketi postunu görünce kendimi yine blogunuzda buldum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar