Benim Fikrim Mühim, Ya Sizin?

Uzun zamandır FİKRİMÜHİM'le ilgili bir yazmak istiyordum. Ben bir blog sayesinde araştırarak ne olduğunu öğrenmiştim ve o an çok içerlemiştim, neden blog dünyasına adım atan her blogger üye olduğu siteleri, uygulamaları yazıp bu işin başında olanları aydınlatmaz diye. Neyse ki, ben yazıyorum :)

Gelin size FİKRİMÜHİM'i ve katıldığım ilk kampanyasını anlatayım.

Şimdi günlük hayatınızı düşünün. Bazen çok basit konularda dahi, yeterince samimi olmadığımız insanlara bile tavsiye verebiliriz: "Şu marka sıvı sabun ellerde kuruluk yapmıyor." "Çöp poşetlerinin lavanta kokulu olanını şu marka çıkarmış, ben beğendim." gibi. Ben kimseyle böyle diyaloglara girmiyorum derseniz, birkaç gün kendinizi gözlem altında tutunuz, bakalım ürün tavsiyeleriniz gerçekten yok muymuş :)

İşte FİKRİMÜHİM, bu tavsiyelerin diyalogların gücüne inanıyor ve diyor ki, gelin biz size çalıştığımız markaların deneme kitlerini gönderelim, siz de bu kitleri inceleyin, deneyin ve bize düşüncelerinizi yazın. Bu arada, çevrenizdekilere de bahsedin tabi ki... Dolayısı ile en büyük avantajı, eğer o kampanyanın hedef kitlesindeyseniz (Örneğin, gelen anketi ne ile ilgili olduğunu bilmeden yanıtladım ama muhtemelen verdiğim yanıtlar benim nefes alma güçlüğü çektiğimi ortaya çıkardı ve ben burun bantları kampanyasına dahil oldum.), denemeden alabileceğiniz bir ürünün deneme maksatlı size ulaşması. Tabi ki şunu da unutmamak gerek, siz bu ürünleri denerken, öncesinde anket yanıtlayıp sonrasında bir de rapor yazarken aynı zamanda puan kazanıyorsunuz ve bu puanlar yeterince biriktiğinde FİKRİMÜHİM'den hediyeler kazanabiliyorsunuz.


Breathe Right Burun Bantları ile ilgili yorumum ise, alerjim nedeniyle, bazı geceler nefes almam gerçekten güçleşiyor. Özellikle kış aylarında, bu sorun başka hastalıklara da davetiye çıkarıyor ve uyku kalitemi de etkiliyor. Bu nedenle, bantları kullandığım süre içinde daha rahat nefes alarak, daha kaliteli uykularım oldu diyebilirim.

Siz de FİKRİMÜHİM'e katılmak isterseniz buyrunuz:Tıkk Tıkk  ve bu yazıma yorum olarak mail adresinizi bırakarak sizi davet etmemi sağlayabilirsiniz. Bu arada, üyelik için bir blogunuzun olması şart değil.

Sevgiler,
Yeliz

Yorumlar

  1. güzel fikir:) bende bu ürünü çok severek kullanıyorum, sadece yapıştırırken fazla oynamamak lazım. Yoksa gece burnunuzdan çıkabiliyor ama doğru noktaya bir seferde yapıştırınca iki gün öyle kalır.:))
    nugilihayatcokguzel@gmail.com beni davet ederseniz sevinirim.
    İyi seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ettim bile :) Çok teşekkür ederim.
      Mutlu yıllar!

      Sil
  2. Günaydın:) Bende katıldım şimdi onların ürün yollamasını mı beklemem gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Şimdi maillerinizi kontrol edin, size yakında bir anket gelecektir. Ardından da anketteki kriterler ne ise onlara uyup uymamanıza göre iletişime geçilecektir. Çok da sıklıkla gelmiyor açıkçası :)
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar