Tatlı Hikayenin Kurabiyesi

Geçtiğimiz hafta çok tatlı bir çifte çok tatlı kurabiyeler yaptım.

Birini mutlu edecek bir şey yapmak ve sevmek için hakkında çok fazla şey bilmenin gerekmediğini,

Senin yaratıcılığına bırakılan bir şeyde sınırlarını sonsuz kullanabileceğini öğrendim.

Ben uzun cümlelerimi görsellere bırakayım, bakalım kurabiyeler size anlatabilecek mi?





 
Ne dersiniz? Tatlı bir hikayeyi tatlı anlatabilmiş miyim?

Bu vesileyle bu kurabiyelerin en tatlı sahibesi, güzel insan Gülay Hanım'a da sevgilerimi iletirim.
Çok mutlu olsunlar!
Aşkla...

Yorumlar

  1. Cok seker bunlar ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. Sabah sabah içim daraldı :( Ya nasıl aşklar yaşanıyor, bu aşklar neler yaptırıyor, yapana da nasssııll ilham veriyor !!! (Şuraya da yazıyorum konuşu "aşk" olan siparişimi Yeliz kurabiyem bana da yapacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve Leyla Ablacımm :)
      İçin hiç darlanmasın, bak dostluk kurabiyeleri de var. Hayatta güzel olan ne varsa kurabiyesi yapılmaya değer :)

      Sil
  3. Biz buralarda kısacası buna "züğürt tesellisi" diyoruz :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar