#Blogfırtınası22- I believe in recycling!

#tesadüfdediğimizşeybelkide...

Tuhaf tesadüfler oluyor blog fırtınasında yazmaya başladığımdan beri. Mesela çoktandır unuttuğum ve zihnimden çıkmış bir anıyı biri hatırlatıyor, sonra bilgisayarı açıp bugün ödev neymiş diyorum o hatırladığım konuyla ilgili bir başlık görüyorum ve farkında olarak olmayarak zihnime o gün yeniden düşeni anlatmaya başlıyorum. Bunun benim dilimde tek açıklaması, demek ki yazmam gerekiyor ve yazmam için evren, hayat, kader, melekler, her neyse, bir güç bunu destekliyor.


Toplu ödevler yaptığımdan az önce yazdığım yazıda dün sokakta geçirdiğim 40 dakikayı yazmıştım. Eve döndüğümde ise eşim Planes'i izleyelim dedi. İzlerken reenkarnasyonla ilgili komik bir sahne geçti, bence animasyonun en zekice kurgulanmış sahnelerinden biriydi. Çok hoşuma gittiğinden videosunu instagram hesabımda paylaştım.

Buyrunuz:


- Many believe we will be recycled as tractors. (Bir çoğumuz -öldükten sonra- traktöre dönüştürüleceğimize inanıyor.)
- Oh, i believe in recycling! (Geridönüşüme -reenkarnasyona- inanıyorum.)
***

Önceki hayatında kim olduğumu hikayeleştirmem gerekirdi. Doğru zaman geldiğinde nasılsa öğrenirim ve belki anlatırım. Şayet geçmiş hayattan kasıt, geçmiş hayatlar silsilesi aslında. Tekamül uzun bir süreç. Sorarsanız, tüm bu süreçlerden birinde Rönesans döneminde yaşamış olmayı dilerim.

* Gün 22. Geçmiş hayatınızda biriymişsiniz... Kimmişsiniz? Ne yaparmışsınız?

Yorumlar

Popüler Yayınlar