Benim Tatlı Hikayem Facebook'a Katıldı!

Facebook'ta sayfa açma fikrine baştan karşı çıksam da, blogu olmayan ama yazılarımı Facebook üzerinden takip edenler olduğunu göz önüne alarak, bir sayfa aldım kendime.

Amacım, burada yazdığım şeker hamuru ve etamin paylaşımlarımı orada duyurmak... Bu ikisi dışında kalan kişisel yazılarım ise, sadece blogumu takip edenlerin okuma listesinde ve google + üzerinde görülecek.

Facebook'ta da varım, seni takip etmek isterim derseniz, kapılarımı açar, kırmızı halımı serer mutlulukla beklerim: Tıkk Tıkk :)

Kucak dolusu sevgiler,
Yeliz

(Eğer Facebook sayfanız varsa, yorum bırakırsanız ben de sizi takip etmiş olurum.)

Yorumlar

  1. tamda bu konuyla ilgili post hazırlarken yazını gördüm :) bende facebook sayfası açtım. Seni de beklerim.
    https://www.facebook.com/safagindunyasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelmişiz :) Kişisel facebook'umdan ekledim. Sevgiler :)

      Sil
  2. bende sayfanı sayfamın beğenenlerine ekledim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar