#Blogfırtınası- Bugün Yolun Yarısı

Herkese Merhaba,

Bugün blogfırtınası hashtag'ini kullanarak yazdığım yazıların 15. günü. Blog yazmaya başladığımdan beri, 15 gün boyunca ilk kez böyle bir disiplin içinde, önceden hiçbir fikrimin olmadığı ve kendi seçmediğim konularda yazıyorum.

Hayatta karşımıza çıkan her şeyin bir işaret olduğuna ve izlememiz gerektiğine inanırım. Blogfırtınası, bloğumun içeriğine uygun olmayan bir katılım olsa da, "Ben tatlılar ve etaminler hakkında yazıyorum. Blogumun formatına aykırı, yazmamalıyım." düşüncesini birkaç saniye içinde üstümden attım. Bunun nedeni, evet bloğumu esas yazış amacım yaptığım şeker hamurlu tatları yazıp bu konuya ilgi duyan herkesin ilgisini çekebilecek hem görsel hem de içerik anlamında dolu dolu bir blog yaratmak olsa da, her gün kurabiye ya da pasta yapmadığımdan, bu şekilde ilerlemem durumunda ayda yayınlayacağım 10 post'la yetinmek zorunda kalmam. Oysa blogfırtınası sayesinde şimdiden yazarken oluşan düşüncelerimi hızlandırma ve yönlendirme kabiliyetim arttı, blog dünyası açısından farklı bir özgüven geliştirdim ve ilk postumu yayınladığım tarihten bu yana en çok yazı yazdığım ay bu sayede aralık ayı oldu.

Kısaca şimdiye kadar ne yazmışım diye bakarsam;

En çok okunan üç yazımın:

1. Midyeci Kızlar Tıkk Tıkk
2. Çocukluğuma Fısıldayan Tıkk Tıkk
3. Bir Varmış Bir Yokmuş Tıkk Tıkk

En çok yorum yapılan üç yazımın:

1. Çocukluğuma Fısıldayan
2. Midyeci Kızlar
3. Az Gittim Uz Gittim Tıkk Tıkk ve Herhangi Bir Kitaptan Herhangi Bir Satır Tıkk Tıkk

olduğunu görüyorum.

Kişisel olarak, bunlara hangi üç yazını eklersin diye sorarsanız, yazarken bile son derece mutlu ve tatmin olduğum, bitirdiğimde en iyisini yazdım dediğim, birkaç yazım var:

1. Bu Yüzü Bir Daha Asla Unutma Tıkk Tıkk
2. Güzel Bir Karakteri Anlatır Bir Yazı Tıkk Tıkk
3. Bir Şarkı Olsam Tıkk Tıkk

15 gün böyle geçti anlayacağınız. Okumaya devam ederseniz 15 gün daha bu yazılar devam edecek.


Destek veren, okuyan, yorum yazıp beni yüreklendiren herkese teşekkür ederim.

Sevgiler,
Yeliz

Yorumlar

  1. Yelizcim disiplinine hayranim. Ben yazamadim her gün vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı geceler son dakika yayınlıyorum, tam bugün de yazmayayım çok yorgunum derken bir güç oturup yazıyorum. Bir gün bırakırsam kendime her gün o hakkı veririm çünkü :) Çok sağol canım, okuduğun için mutluyum ben de:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar