#Blogfırtınası13- Bir Küçük Ev Vardı

#Kızinankivallabenyaşardımhepseninle

Blog fırtınası bugünkü ödevi benim için oldukça kısa sürecek. Neden derseniz, hayalimdeki ev dediğimde benim aklıma, country tarzı evler, büyük mutfaklarda emaye tabaklar, vintage objeler geliyor. Eşimin stili modern. İdeal ev bizim için bu iki akımın ortalarında bir yerde olmalı. (Olmuyor ama olabilse mesela :))


Hayalinizdeki ev dendiğinde bence olmazsa olmazlar bu kadar basit ve kısa:

- Sade ve güzel döşenmiş,
- Kışın sıcak, yazın soğuk,
- Birçok köşesinde, yaşanmışlık ve mutluluk ayrıntıları olan,
- Girince bir psikolog koltuğunda gibi rahatça uzanabildiğin, rahatlayabildiğin, (Gerçi böyle bir psikolog koltuğu yok gerçek hayatta ama neyse)
- Mutlu insan sesleri duyduğun, minik güzel çocukların gülümseyerek seni kapıda karşıladığı,
- Kollarında rahatça uykuya dalabildiğin seni seven ve sana sadık bir eşin olduğu,
- Büyükanne ve büyükbabaların eve gelip evi neşelendirdiği,
- Tüm akrabalarını ağırlayabileceğin büyük bir masanın ve kalabalık aile yemeklerinin olduğu,
- Teklifsiz kapını çalabilecek dostlarının olduğu ve bu dostlarla hiçbir riya olmaksızın bir menemeni bile dünyanın en güzel yemeğiymiş gibi paylaşabileceğin, (Bu benim için pek uymuyor gerçi, bir menemen yapsam aç kaldınız değil mi diye üzüntüden bir ağlamadığım kalır :))
- En güzel şaraplarını, bu evdeki en güzel sohbetlerde kadehlere pay ettiğin,
- Çıkarsızca çok sevdiğin ve çok sevildiğin bir aile ortamıdır olsa olsa.


* İçimden "Bir küçük ev vardı / Tepesinde eteğinde/  Tahta bir masa vardı/ Bahçesinde üzerinde/  İki tas çorba vardı/ Sıcak sıcak içmesen de/ ..." mırıldanmaya başladım yine :)

* Gün13. Hayalinizdeki evi anlatın...

Yorumlar

  1. Country tarzda ev benim de hayalim :) Şu sıralar bahçeli bir evim olsun içini de o şekilde düzenleyebileyimdiye dua edip duruyorum. Sesli söyledim kabul olur mu ki;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olur, ne diyorlar evrene haykırmak gerekli :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar