#Blogfırtınası8- Bir Şarkı Olsam...

#sesiylenotalarınıyüreğimebırakan

Bir şarkı biliyorum, nerede olursan ol, ne kadar mutlu bir hayatın olursa olsun bir anda seni başka bir hayata taşıyan, 
hüzünlendirken tebessüm ettiren, 
bilmediğin bir düğümü boğazına yerleştiren... 

Gözlerim dolmadan bir kez bile dinleyemediğim bir şarkı biliyorum. Bir çiy tanesi gibi yüreğime sözlerini düşüren..

Özlemin neyse, bir bulutla, bir asi rüzgarla, bir deli nehirle, bir turnayla, seni ona götürebilecek bir masalın şarkısını biliyorum. 
Özlediğim bir şey yok diyebilsen bile, 
çocukluk günlerinin, 
annenin sesiyle üstünde küçük bir gecelikle uyandığın, 
mahmur bir sabahın anısını getiren...


Ruhunun tellerine akor yapan bir makamda, bir karpuz diliminin kokusunu burnuna getiren, ama en çok da ılık bir mevsimmiş, 
çok sevdiğin bir oyuncakmış, 
anne kucağıymış, 
baba şefkatiymiş gibi bir sıcaklığı hissettiriveren, şimdi nerede, kimlerle, ne kadar mutlu olursan ol, o günleri özleten, 
özletirken biraz yaralayan, 
yaralarken biraz büyüten, 
her anlamda artık biraz uzaklarda olduğunu belleten, 
"ağlasa nihavend, acemaşiran" dedirten bir şarkı biliyorum... 


Daha iyisi henüz söylenmedi dediğim bir şarkı biliyorum. Daha iyisi söylenmedi; ama, lal değerli, kırmızı ve dilsiz bir şarapsa, bunlar da hoş lezzet veren mezesidir diyebildiğim, sırasıyla MasalDargın Değilimİncelikler Yüzünden.

* Gün 8. En sevdiğiniz şarkıyı alın, ismi ve sözleri yazınıza ilham olsun.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar