#Blogfırtınası16- Bitter Aşkına!

#Tatlıyıbiröğünsananinsan

Son yediğim yemeği ağzınızı sulandıra sulandıra anlatmam gerek. Ama bu akşam yemekte ıspanak yedim ve kendisi hazırlık anlamında bir evin en lüks yemeği sayılabileceğinden ve yerken de standart bir tat alındığından üstüne üstlük yerken ve yedikten sonra uzun süre insanda bıraktığı demirimsi lezzetten onu hiç anlatasım gelmedi, üstüne yediğim ve bugün paylaştığım pastayı ve yeni keşfim olan çayı size anlatayım.

mor pasta

Bu pastayı halam için yapmıştım. Okumadıysanız Tıkk Tıkk. Kendisi koca pastayı yiyemeyeceğinden kutlama sonrası kalan dilimleri ablama ve bana verdi. Biz de eşimle bu gece "Koskoca dilim ama ne yapalım kremalı yarına da kalmaz ki yiyelim!" diyerek üç kişilik dilimi tek başımıza yedik. (Çok utanıyorum, çok pişmanım, çok :)) Hatta fotoğrafta gördüğünüz Momiji'm bile bu pastadan payına düşeni aldı :)

Pasta tamamen bitter çikolatayla kaplı. Her çatalda o keskin tadı hissediyorsunuz. Bitterin tadına bakarken tadının damağınızı yakması mı daha güzel, her çataldaki lezzette çikolataya doymanız ama hemen akabinde bir çatal daha almak için delice istek duymanız mı bilemedim.

gül tarçın siyah çay


Bir de yanında içtiğim çayın güzelliği. Bu çay Lipton tarafından sınırlı sayıda üretilmiş. Arkasında "Siyah çay harmanı -Vanilya, Karamel ve Gül aromalı- Sizin için seçilmiş siyah çay yapraklarının, tarçın kabuklarıyla harmanlanmasından elde edilen Lipton Soft Cashmere'i gül yaprakları taçlandırdı... Sizi gül yapraklarıyla görsel bir festivale, hoş kokusuyla da keyifli bir çay deneyimine davet ediyor." yazıyor. Benim bir şey dememe gerek kalmadı sanırım. :)


*Gün16. Son yediğiniz yemeği tüm detaylarıyla anlatın ağzımız sulansın.

Yorumlar

  1. Ispanak değilde çay tanıtım yazısı ağzımı sulandırdı yalan yok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Pastam sulandırmadı mı :) Esas amaç onu vurgulamaktı da ben de çayı daha görsel ve güzel anlatmışım :))

      Sil
    2. Pastaya ulaşmam mümkün değil :( Ben de çaresiz çaya göz kırpıyorum. Bulursam deneyeceğim bakalım ;)

      Sil
    3. Bulamazsan yaz bana, burada Macro'larda var ben alıp gönderirim. Pastayı da tanışana kadar beklemek gerek tabi :) Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar