#Blogfırtınası27- Pastadan Ev Bırakılır mı?

#oeviniçindeyaşasalariyiydiya

Alice Harikalar Diyarı'nda peri masalı sayılır mı? Ya da Hansel ve Gretel?

Sayılmazlar sanırım. Ama benim bu ödevle ilgili aklıma gelen masallar sadece bunlar...

Hansel ve Gretel'i seçiyorum. Birincisi, ben kötü kalplilerin varlığını kabul edenlerdenim. Bu masalın ilk parçasını doğruluyor. Kötü kalpli kadınların elinde kötü olan adamlara da inanıyorum. Bu da oldu mu sana iki... Üç, çocuklar geri dönmek için yola iz bırakacak kadar akıllı ama ekmek kırıntılarını yere atacak kadar saf, buna da katılıyorum. Kurabiyeden, çikolatadan, pastadan bir ev cadının bile olsa, sonunda ölüm bile olsa içinde yaşamaya değer buna da inanıyorum. Dört mü oldu şu an? Bir de cadılara inanıyorum. Vallahi, öyle ciddi ciddi, yani bu dünyada iyi ve kötü cadılar olabileceğine inanıyorum. Oldu bize beş... Peri masalı değil, benim için pek masal bile değil, ben ciddi ciddi bu olayların gerçek olabileceğini düşünüyorum.


Ama bu masalı ben yazsam, masalın sonuna şunu eklerdim. Kötü kalpli cadıdan kurtulan Hansel ve Gretel onun o büyüleyici evinde büyülerle dolu mistik ve tatlı bir dünyada yaşamaya devam ettiler! Kahrolsun onu bırakan üvey anne ve babası, yaşasın yeni hayatları!

*Gün 27. En sevdiğiniz peri masalına yeni bir son yazın.

Yorumlar

  1. sonsuza kadar mutlu yaşamışlar:)) hansel ve gretele yakışmış bu son hak ediyorlar ne de olsa masum çocuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzınıza sağlık :) Ne diye döneceklermiş kovulmaktan beter oldukları eve :)

      Sil
  2. Yelizcim, hazır peri masallarından bahsediyoruz, bilmiyorum izliyor musun ama, Once Upon a Time diye bir dizi var. 3. sezonu oynuyor şu an. Ben ilk sezondayım o ayrı. İşte bu dizi de bütüüüün masal kahramanları var. Eminim sen de seversin. Hansel ve Gretel'le ilgili dileklerine katılırken, onların filmini de izlemeni tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemedim o diziyi, ama izlemem mi hiç dediğin gibiyse :) Filmini izlemiştik Hansel ve Gretel'in, hatta Alice'i de izledik ama en son diğerini izlediğimden belleğimde daha tazeydi :)
      Diziye başlıyorum o halde.
      Sevgiler!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar