Sokak Kedileri Aç Kalmasın Projesi

Herkese Merhaba,

Şimdi size bu dünyadaki iyilik meleklerinden birini anlatacağım. Bir yarı kedi peri gibi. Rastlaşmamız bir sitede gördüğüm "Sokak Kedileri Aç Kalmasın" projesiyle oldu.


İstanbul'a geldiğimden ve apartmanımızın önünde sürekli 4-5 yavruluk gruplar halinde minik kedicikler görmeye başladıktan sonra ben bu canlıları daha da çok sevdim. Adeta bir bağ oluştu aramızda zamanla. Gözüm ve kalbim nasıl bu kadar sevgiyle doldu bilmiyorum ama bir şeyden eminim. Bu, bana da onlara da iyi geldi. (Onlar istediği zaman sevilmek ihtiyacını ve mama ihtiyacını gideriyorlar tabi, tek çıkarları bu.)

Shemellon, kediler için ne yapıyor derseniz:

1. Kimsenin hiçbir kişisel çıkar olmaksızın bir şey yapmayacağı bir dünyada hiçbir karşılık beklemeden sadece sokaktaki aç kalıp ölme ihtimali olan canlıları korumak için tam zamanlı bir iş yapıyor.

2. Yaptığı iş, benim gibi blog dünyasına yeni girenler için adeta bir zorluk ifade eden header tasarımı. Yani hem teknik bilgi, hem estetik anlayışı, hem de yaratıcılığını kullanarak ciddi bir zaman harcıyor, emek veriyor. (Birkaç değişiklik yapsak mı dedim diye uykusuz kaldığı geceyi biliyorum!)

3. Genellikle, header tasarımı için güzel rakamlar isteniyor. Bu da sadece hobi olsun diye yazan bir blogger'ın bütçesini zorlayabiliyor.

4. Benim sokağımdakilere yetecek kadar mama geldi bana, ama İzmir'de bir Cahide Anne var. Cahide Anne, yoksulluğuna rağmen sokak kedilerini doyurmak için elinden gelenin fazlasını yapıyor. Artık lütfen mamaları ona gönderin, diyebiliyor. Hatta siz de bakın bence bu hikaye çoğu kişiye, yokken kendinden veren, çokken kimseye vermeyenlere örnek niteliğinde. Bakınız Hatta Facebook'ta etkinliği var: Tıkk Tıkk

Eğer bir bloggersanız ve header istiyorsanız, ya da sadece yardım etmek istiyorsanız, blogunuz olmasa bile, yani bu yazıyı okuyan herhangi bir okuyucuysanız bile Shemellon'a ulaşabilirsiniz. Blog adresi: Tıkk Tıkk Header istekleriyle ilgili yazısı da: Tıkk Tıkk

Benim header'ım ve site tasarımım çok güzel oldu. Ayrıca bir header daha var onun imzasını taşıyan, bir bunu bir onu kullanırım dedim. Site değiştiğinden beri de kaç iltifat aldı bilmiyorum. Gonca'ya buradan yeniden teşekkür ederim, harika bir iş oldu, ellerine sağlık!

Kendisinin kanatları yok ama sıcacık ve kocaman bir yüreği var. Dilerim bu yazımın ulaştığı herkes bu yüreği destekler.

Sevgiler,
Yeliz

Yorumlar

  1. Sevgili Yeliz;
    Seni tanımak çok güzeldi, blogunu ellerime bırakman ayrı bir onur ve şu yazdıklarınla ayrı bir güzellik kattın dünyama, bende senin dünyanı biraz da olsa renklendirebildiysem ne mutlu bana. Yazdıklarınla hem çok utandım hemde hala doğru yolda olduğumu bir kez daha anladım. Çok tatlısın. Desteğin, güzel sohbetin ve arkadaşlığın için de ayrıca teşekkür ederim. Kocaman sevgiler sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok utandım şu an :) Ne demek, burada en büyük onur ve mutluluk benim, hem seni tanıdığım hem de bloguma güzel bir dokunuş yaşattığın için:) Tekrar her şey için çok teşekkür ederim. Hem doğru hem de çok anlamlı bir yol seninkisi. Ben de hep destekçinim artık :) Sevgiler ve kalpler kalpler <3 <3 <3 :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar